Сщмч. Тимофея, еп. Прусского (361–363).
Обре́тение мощей свт. Василия, еп. Рязанского (1609). Собор Рязанских святых. Свт. Иоанна, митр. Тобольского (1715). Собор Сибирских святых.
Прп. Силуана, схимника Печерского, в Дальних пещерах (XIII–XIV). Мчч. Александра и Антонины девы (ок. 313). Прп. Феофана Антиохийского (363). Свт. Вассиана, еп. Лавдийского (409).
Сщмч. Тимофея Ульянова пресвитера (1940).
Утр. – Ин., 35 зач. (от полу́), X, 1–949.
Лит. – Рим., 101 зач., IX, 6–19. Мф., 38 зач., X, 32–36; XI, 1.
Свт.: Евр., 335 зач., XIII, 17–21. Ин., 36 зач., X, 9–16.
49 Чтения свт. Иоанна Тобольского (на утрене и литургии) читаются, если ему совершается служба.
Тропарь священномученика Тимофея, глас 4:И нравом причастник… (см. приложение 2)Кондак священномученика Тимофея, глас 4:Во святителех благочестно… (см. приложение 2)Тропарь святителя Иоанна Тобольского, глас 8:Наста́вниче благоче́стия, сиро́тствующих пита́телю,/ скорбя́щих уте́шителю, неду́гующих врачу́ безме́здный,/ душе́ю стра́ждущих ско́рый помо́щниче,/ те́плый моли́твенниче о всех ко Го́споду,/ святи́телю о́тче Иоа́нне,// моли́ Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.Кондак святителя Иоанна Тобольского, глас 2:Яви́лся еси́ во тьме неве́дения пребыва́ющим просвети́тель,/ вдов и сиро́т уте́шитель,/ ди́вный врач немощству́ющих,/ младе́нцев и отроко́в наста́вник,/ роди́телем же пресве́тлое ра́дование,/ святи́телю о́тче Иоа́нне,/ моли́ Христа́ Бо́га/ пода́ти стране́ на́шей в ве́ре утвержде́ние,/ во́инству на́шему на враги́ побе́ду и одоле́ние,// лю́дем же Свои́м ве́лию ми́лость.Тропарь святителя Василия Рязанского, глас 4:Пе́рвее в Му́роме святи́тельством почте́н был еси́,/ из него́же непра́ведно изгоня́емь,/ на ма́нтию, я́ко на ле́гкий кора́бль, возше́л еси́,/ на не́йже па́че естества́, я́ко безпло́тен,/ по вода́м ше́ствие творя́,/ промышле́нием Вы́шняго и заступле́нием Богома́тере управля́емь,/ богоспаса́емаго гра́да Ряза́ни дости́гл еси́/ и в нем, архиере́йства престо́л восприи́м,/ богода́нную па́ству ряза́нскую до́бре упа́сл еси́,/ святи́телю о́тче наш Васи́лие,// моли́ Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.Кондак святителя Василия Рязанского, глас 8:Я́ко многосве́тлая звезда́, от гра́да Му́рома возсия́л еси́,/ святи́телю Васи́лие,/ по вода́м же доше́д до гра́да на́шего Ряза́ни,/ Це́рковь Божию до́бре упа́сл еси́,/ просвеща́я лю́ди уче́нием и житие́м твои́м./ Помина́й и ны́не ча́да твоя́, мо́лим тя,/ наста́вниче наш до́брый,/ и за ны Христу́ Бо́гу и Пречи́стей Его́ Ма́тери моли́ся,/ да благода́рною душе́ю зове́м ти:// ра́дуйся, уго́дниче Христо́в и те́плый к Бо́гу о нас моли́твенниче.
Для того чтобы борьба с грехом была успешной, мы должны ясно понимать, что из себя представляет грех. Когда мы согрешаем, мы совершаем нечто противное Божией воле. Мы как бы отказываемся от Бога. Сознательно это не происходит, мы остаемся людьми верующими, мы в Господа верим, но если мы отказываемся совершать Его волю, то отказываемся от Него. Мы вытесняем Бога своими мыслями, словами, делами. Конечно, мы этого не хотим, но делаем это всякий раз, когда совершаем грех.
Богослужебные указания ожидаются