Тропарь Божией Матери пред иконой Ее Почаевской, глас 5: Пред святою Твоею иконою, Владычице,/ молящиися исцелений сподобляются,/ веры истинныя познание приемлют/ и агарянская нашествия отражают./ Темже и нам, к Тебе припадающим,/ грехов оставление испроси,/ помыслы благочестия сердца наша просвети/ и к Сыну Твоему молитву вознеси // о спасении душ наших. Кондак Божией Матери пред иконой Ее Почаевской, глас 1: Источник исцелений и веры православныя утверждение/ Почаевская Твоя икона, Богородице, явися,/ темже и нас, к ней притекающих,/ от бед и искушений свободи,/ лавру Твою невредиму сохрани,/ Православие во окрест стоящих странах утверди/ и грехи разреши молитвенник Твоих: // елика бо хощеши, можеши. Величание Божией Матери: Величаем Тя,/ Пресвятая Дево,/ и почитаем честную икону Твою,/ юже от лет древних // на горе Почаевстей прославила еси. Тропарь мучеников, глас 4: Мученицы Твои, Господи… (см. приложение 2.13) Кондак мучеников, глас 2: Светильницы светлии… (см. приложение 2.13)
Бог во Иисусе Христе спасает человека и весь мир от разрушения, от гибели, от вечной смерти, от небытия. Но кто же ведет человека и весь мир к краю пропасти, упав в которую невозможно спастись? Таким путеводителем является зло. Зло – не просто философское понятие, зло – это реальная сила, воздействующая на человека. Все области бытия, в которые входит зло, подвергаются разрушению: человеческие судьбы и межличностные отношения, общества и государства, даже целые цивилизации. Причина разрушающего воздействия зла – в самой его сути. Зло возникает и возрастает по мере удаления от добра. Абсолютным добром является Бог, Он же – Творец мира и человека. Удаление от Бога есть зло, есть разрушение творения. Там, где нет Бога, – там зло, там смерть, там разрушение.