Тропарь преподобномученика Дометия, глас 4: Постнически предподвизався на горе,/ умная врагов ополчения/ всеоружием Креста погубил еси, всеблаженне,/ паки же ко страдальчеству мужески облеклся еси,/ убив Копронима мечем веры,/ и обоих ради венчался еси от Бога, // преподобномучениче Дометие приснопамятне. Кондак преподобномученика Дометия, глас 6: Яко преобидев тленная и долу влекущая мудрования,/ преподобномучениче Дометие,/ велик наставник монахом показался еси,/ не устрашився ярости царя,/ не хотяща чтити Христа, Истиннаго Бога./ Сего ради и скончался еси, воспевая песнь: // Бог есть со мною, и никтоже на мя. Тропарь святителя Митрофана, глас 4: Правило веры и образ кротости/ словом и житием пастве твоей, отче смиренномудре Митрофане, был еси./ Темже и во светлостех святых/ солнца светлейше возсиял еси,/ венцем нетления и славы украшаемь,/ моли Христа Бога // стране нашей и граду твоему в мире спастися. Кондак святителя Митрофана, глас 8: Воздержанием тело духу поработив,/ душу же равноангельну сотворив,/ святительскою одеялся еси одеждею, яко венец священства,/ и ныне, всех Владыце предстоя,/ моли, всеблаженне Митрофане, // умирити и спасти души наша.
Во время Успенского поста Святая Церковь напоминает нам о том, что постом и молитвой изгоняется дух диавольский, дух, который сегодня порабощает огромное количество людей, даже не подозревающих о том, что они становятся рабами диавола. Церковь призвана, обращаясь к современному человеку, говорить в том числе о бесновании. Что же делать, как мир спасти? И Господь говорит нам: молитвой и постом. Мы должны поститься и молиться за тех, кто не молится и не постится, – за наших родных, близких, за наших друзей, за наших знакомых, за наших коллег по работе, за тех, кто во власти, кто в силе, за тех людей, которые оказывают влияние на общество. Мы должны понять, что молитва наша – это не только молитва за себя и за своих родных, это молитва за мир.