Тропарь благоверного великого князя Александра Невского, глас 4: Яко благочестиваго корене/ пречестная отрасль был еси, блаженне Александре,/ яви бо тя Христос,/ яко некое божественное сокровище Российстей земли,/ новаго чудотворца, преславна и богоприятна./ И днесь сошедшеся в память твою верою и любовию,/ во псалмех и пениих радующеся славим Господа,/ давшаго тебе благодать исцелений,/ Егоже моли спасти град сей,/ и державе Российстей богоугодней быти, // и сыновом Российским спастися. Кондак благоверного великого князя Александра Невского, глас 8: Яко звезду тя пресветлу, почитаем,/ от востока возсиявшую и на запад пришедшую,/ всю бо страну сию чудесы и добротою обогащаеши/ и просвещаеши верою чтущия память твою, Александре блаженне./ Сего ради днесь празднуем твое успение, людие твои сущии:/ моли спасти Отечество твое/ и вся притекающия к раце мощей твоих и верно вопиющия ти: // радуйся, граду нашему утверждение. Величание: Величаем тя,/ благоверный княже Александре,/ и чтим святое успение твое,/ и ныне молиши за нас // Христа Бога нашего. Тропарь святителя Митрофана, епископа Воронежского, глас 4: Правило веры и образ кротости/ словом и житием пастве твоей, отче смиренномудре Митрофане, был еси./ Темже и во светлостех святых/ солнца светлейши возсиял еси,/ венцем нетления и славы украшаем,/ моли Христа Бога // стране нашей и граду твоему в мире спастися. Кондак святителя Митрофана, епископа Воронежского, глас 8: Воздержанием тело духу поработив,/ душу же равноангельну сотворив,/ святительскою одеялся еси одеждею, яко венец священства,/ и ныне, всех Владыце предстоя,/ моли, всеблаженне Митрофане, // умирити и спасти души наша.
Царство Божие, которое есть торжество жизни, правды, мира, любви, радости, созидается силой Господней в ответ на нашу веру. Это Царство и есть то, что человек сознательно или неосознанно воспринимает как цель своего бытия, как высшее счастье. И вера дает людям возможность достигать этой цели уже здесь, на земле, создавая Царство Небесное, по слову Божиему, в своем сердце (см. Лк. 17, 21). Через веру люди обретают такой опыт жизни с Богом, который превышает все радости земного мира, и потому вера православная несокрушима. Именно опыт жизни в общении с Богом и наполняет наши сердца убежденностью в правоте веры и дает силы строить на этом убеждении свою жизнь.