Тропарь мученицы Агафии, глас 4
Агница Твоя, Иисусе, Агафия… (см. приложение 2.11)
Кондак мученицы Агафии, глас 4:
Да украсится днесь Церковь/ порфирою славною,/ омоченою от чистых кровей/ Агафии мученицы: // радуйся, вопиющи, Катанская похвало.
Тропарь Божией Матери пред иконой Ее «Взыскание погибших»,глас 7:
Радуйся, Благодатная Богородице Дево,/ во объятиях Своих Превечнаго Младенца и Бога носившая,/ проси Его дати миру умирение/ и душам нашим спасение./ Сын бо Тебе, Богомати, вещает,/ яко вся прошения Твоя во благое исполнит./ Сего ради и мы, припадающе, молимся/ и, надеющиися на Тя, да не погибнем,/ имя Твое именуем:/ Ты бо еси, Владычице, // Взыскание погибших.
Ин тропарь, глас 4:
Взыщи нас погибающих, Пресвятая Дево,/ не по грехом бо нашим наказуеши нас,/ но по человеколюбию милуеши,/ избави нас от ада, болезни и нужды // и спаси нас.
Кондак Божией Матери пред иконой Ее «Взыскание погибших», глас 6:
Предстательство христиан непостыдное,/ ходатайство ко Творцу непреложное,/ не презри грешных молений гласы,/ но предвари, яко Благая, на помощь нас, верно зовущих Ти:/ ускори на молитву и потщися на умоление, // предстательствующи присно, Богородице, чтущих Тя.
Ин кондак, глас 6:
Не имамы иныя помощи,/ не имамы иныя надежды,/ разве Тебе, Пречистая Дево,/ Ты нам помози,/ на Тебе надеемся/ и Тобою хвалимся, // Твои бо есмы раби, да не постыдимся.
Тропарь святителя Феодосия, архиепископа Черниговского, глас 4:
Преудобрен во архиереех, святителю Феодосие,/ был еси светило своему стаду,/ таже преставился еси в вечныя обители,/ умоли у Престола Царя Славы избавитися нам от находящих на ны зол // и спастися душам нашим, святе, молитвами твоими.
Кондак святителя Феодосия, архиепископа Черниговского, глас 4:
Пастырей Начальнику Христу трудился еси,/ святителю Феодосие,/ на пажити духовней словесныя твоя овцы питая,/ и целебен дар от Христа Спаса приял еси,/ во еже немощи душевныя и телесныя целити всех,/ с верою к тебе приходящих./ Темже и ныне, святе, молися,/ всем, имя твое призывающим, от наветов вражиих спастися // и помиловатися душам нашим.
Смиренный человек – это человек, в центре жизни которого – Бог, и на суд Божий, и на суд своей совести он повергает свои деяния. Такой человек согласует с волей Божией и свое общее жизненное целеполагание, и свои текущие цели и задачи. При этом он также может опираться на силу интеллекта, на силу образования, на силу убеждений; если у него есть власть, он может опираться на силу власти; если у такого человека есть финансовые возможности, он может опираться и на эту силу. Но все его деяния служат к утверждению не собственного «я», а заповедей Божиих. Смиренный человек – это тот, кто постоянно поставляет себя на суд Божий. Если Бог становится для нас самым главным в жизни, то все остальное, все то, что мы делаем в силу своего призвания, положения или профессионального долга, совершается с помощью Божией.