Тропарь Божией Матери пред иконой Ее Владимирской, глас 4: Днесь светло красуется славнейший град Москва,/ яко зарю солнечную, восприемши, Владычице,/ чудотворную Твою икону,/ к нейже ныне мы притекающе и молящеся Тебе, взываем сице:/ о пречудная Владычице Богородице!/ Молися из Тебе воплощенному Христу Богу нашему,/ да избавит град сей и вся грады и страны христианския/ невредимы от всех навет вражиих // и спасет души наша, яко Милосерд. Кондак Божией Матери пред иконой Ее Владимирской, глас 8: Взбранной Воеводе победительная,/ яко избавльшеся от злых пришествием Твоего честнаго образа, Владычице Богородице,/ светло сотворяем празднество сретения Твоего и обычно зовем Ти: // радуйся, Невесто Неневестная. Тропарь равноапостольных Константина и Елены, глас 8: Креста Твоего образ на Небеси видев/ и, якоже Павел, звание не от человек прием,/ в царех апостол Твой, Господи,/ Царствующий град в руце Твоей положи,/ егоже спасай всегда в мире молитвами Богородицы, // Едине Человеколюбче. Кондак равноапостольных Константина и Елены, глас 3: Константин днесь с материю Еленою/ Крест являют, всечестное Древо,/ всех убо иудеев посрамление суще,/ оружие же на противныя верных людей:/ нас бо ради явися знамение велие // и во бранех грозное.
Спасение во Христе нужно понимать не как магическое действие, автоматически спасающее человека вне каких-либо усилий с его стороны, но как открытую дверь, за которой – путь, ведущий к полноте жизни, к Царствию Небесному. Дверь в преграде между Небом и землей, Богом и человеком открыта для каждого через рождение, смерть и Воскресение Господа Иисуса Христа. И вот что жизненно важно: эта открытая дверь предназначена не только для тех, кто ею воспользовался и идет по пути спасения, но и для тех, кто еще блуждает во мраке и не знает пути. Ибо эта дверь никогда и ни перед кем не закроется, но будет открыта до скончания века, даруя надежду всем, кто, казалось бы, совсем потерял ее. И в самой этой надежде – спасение. Как и говорит о том апостол: …Мы спасены в надежде (Рим. 8, 24).