Кондак заупокойный, глас 8: Со святыми упокой,/ Христе,/ души раб Твоих,/ идеже несть болезнь, ни печаль,/ ни воздыхание, // но жизнь безконечная. Тропарь Божией Матери пред иконой Ее «Всех скорбящих Радость», глас 4: К Богородице прилежно ныне притецем,/ грешнии и смиреннии, и припадем,/ в покаянии зовуще из глубины души:/ Владычице, помози, на ны милосердовавши,/ потщися, погибаем от множества прегрешений,/ не отврати Твоя рабы тщи, // Тя бо и едину надежду имамы. Ин тропарь Божией Матери пред иконой Ее «Всех скорбящих Радость», глас 4: Не умолчим никогда, Богородице,/ силы Твоя глаголати недостойнии:/ аще бо Ты не бы предстояла молящи,/ кто бы нас избавил от толиких бед,/ кто же бы сохранил доныне свободны?/ Не отступим, Владычице, от Тебе, // Твоя бо рабы спасаеши присно от всяких лютых. Кондак Божией Матери пред иконой Ее «Всех скорбящих Радость», глас 6: Не имамы иныя помощи,/ не имамы иныя надежды,/ разве Тебе, Владычице,/ Ты нам помози:/ на Тебе надеемся/ и Тобою хвалимся,/ Твои бо есмы раби, // да не постыдимся. Тропари, всех святых, и за умерших, глас 2: Апостоли, мученицы и пророцы,/ святителие, преподобнии и праведнии,/ добре подвиг совершившии и веру соблюдшии,/ дерзновение имущии ко Спасу,/ о нас Того, яко Блага, молите // спастися, молимся, душам нашим. Помяни, Господи, яко Благ, рабы Твоя,/ и елика в житии согрешиша, прости:/ никтоже бо безгрешен, токмо Ты, // могий и преставленным дати покой. Богородичен, глас тот же: Тебе и Стену и Пристанище имамы,/ и Молитвенницу благоприятну к Богу, // Егоже родила еси, Богородице Безневестная, верных спасение. Стихира, певаемая вместо тропаря, глас 2: Всех скорбящих Радосте,/ и обидимых Заступнице,/ и алчущих Питательнице,/ странных утешение,/ обуреваемых пристанище,/ больных посещение,/ немощных покрове и Заступнице,/ жезле старости,/ Мати Бога Вышняго Ты еси, Пречистая: // потщися, молимся, спастися рабом Твоим.
Некоторые люди, даже признавая, что Бог есть, не спешат прийти в храм, не спешат раскаяться в своих грехах, не спешат переосмыслить свою жизнь, чаще всего ссылаясь на то, что еще есть время, и рассуждая примерно так: «Я еще успею. Конечно, нужно покаяться, нужно изменить свою жизнь – ведь нельзя же всегда жить так, как я живу сейчас; но еще есть время, к тому же так много дел! – нужно сделать и одно, и другое, и третье…» Никто не знает и не может знать, в какой момент мы предстанем пред Господом. Поэтому жить надо так, чтобы в любой момент можно было порадоваться встрече со Спасителем, а не отчаянно напугаться и понять, что жизнь закончилась и всё проиграно, всё время ушло в пустоту и суету, а главного не сделано…